preskoči na sadržaj

Osnovna škola Siniše Glavaševića

Login
KUTAK ZA OSMAŠE

Upis u srednje škole

Kalendar
« Rujan 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Anketa
Za što najviše koristite Internet?





Carnet
Carnet
24.09.2018. 14:45
Objavljen preliminarni program 20. CARNET-ove korisničke konferencije CUC 2018
Objavljen je preliminarni program 20. CARNET-ove korisničke konferencije CUC 2018 koja će se pod nazivom “CUC20: mreža ideja” održati od 21. do 23. studenoga 2018. godine u Konvencijskom centru Šibenik.

19.09.2018. 14:56
U okviru CECIIS-a održan Dan e-Škola
Na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu započela je trodnevna znanstvena konferencija posvećena informacijskim i inteligentnim sustavima - CECIIS 2018.

29.08.2018. 10:24
Webinar za učenike i roditelje: analitike učenja u e-Školama
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET organizira webinar na temu sustava za analitike učenja koji je osmišljen u okviru pilot projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“.

Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

MALI JEZIČNI SAVJETI

Zuji, zveči, zvoni, zvuči. Šumi, grmi, tutnji, huči - To je jezik roda moga!

NAŠ YOUTUBE KANAL

Stručni skupovi

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
QR KODOVI KAO ZABAVNA INOVACIJA NA NASTAVI
Autor: Maja Stjepanović, 30. 3. 2017.

    Svake se godine potrudimo oko obilježavanja Međunarodnog dana dječje knjige.                Mjesto radnje – naša školska knjižnica

         Sudionici4.d sa svojom učiteljicom Majom i knjižničarka Biljana

                      


„Alisa u zemlji čuda“ je svima poznata priča o neobičnoj djevojčici koju smo obradili na satu medijske kulture uz pomoć QR kodova. Uz prepričavanje interaktivne priče, zadatci su podrazumijevali čitanje teksta, a onda i odgovaranje na pitanja. Najzabavnije je bilo povezivanje QR kodova sa slikama. Učenicima je bilo zanimljivo i uzbudljivo skenirati kodove te su bili motiviraniji što prije pročitati i riješiti zadatak na tabletu.

            

Čitanje smo vježbali na posve nov, suvremeni način, a zadana je aktivnost obogatila sat hrvatskog jezika. Uz organiziranu potragu za blagom  odn. „Traženje izlaza iz zečje rupe „učenici su pokazali izrazitu kreativnost i logičko mišljenje pri rješavanju zagonetki .Istraživali su kodove skrivene po knjižnici, rješavali probleme,povezivali i učili na svojim greškama. Alisa bi bila ponosna na njih.cool

                

       

                                





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju