preskoči na sadržaj

Osnovna škola Siniše Glavaševića

Login
KUTAK ZA OSMAŠE

Upis u srednje škole

Kalendar
« Ožujak 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
24 25 26 27 28 29 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Anketa
Za što najviše koristite Internet?





Carnet
Carnet
28.03.2020. 14:33
Upute za korištenje Google alata u nastavi na daljinu
U sklopu G Suite for Education usluge svim učiteljima, nastavnicima i učenicima dostupni su brojni alati za učinkovitiju komunikaciju i online suradnju. Osnovni paket G Suite usluga, između ostaloga, uključuje ... The post Upute za korištenje Google alata u nastavi na daljinu appeared first on CARNET .

27.03.2020. 16:55
Upute za migraciju starih e-poruka iz CARNET webmaila u G Suite i O365
Kako bi se rasteretio CARNET webmail i omogućilo što stabilnije funkcioniranje sustava mole se korisnici koji imaju uključeno prosljeđivanje na Office365 Outlook ili G Suite Gmail da premjeste stare poruke ... The post Upute za migraciju starih e-poruka iz CARNET webmaila u G Suite i O365 appeared first on CARNET .

27.03.2020. 13:58
Obavijest: nastava na daljinu
Nastava na daljinu se i dalje prema planu provodi putem interneta i televizijskih programa. Svi sadržaji na Trećem programu HRT-a, Sportskoj televiziji i RTL2 te na YouTubeu izvode se uspješno. ... The post Obavijest: nastava na daljinu appeared first on CARNET .

Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
MALI JEZIČNI SAVJETI

Zuji, zveči, zvoni, zvuči. Šumi, grmi, tutnji, huči - To je jezik roda moga!

NAŠ YOUTUBE KANAL

Stručni skupovi

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Podvodna priča - Čarobni svijet bajki
Autor: Biljana Krnjajić, 28. 2. 2020.

Najnoviji naslov  u  projektu NAŠA MALA KNJIŽNICA u kojem sudjeluju učenici 1.a učiteljica Ružica Sabo i  učenici 1.b razreda učiteljica Gordana Lavrnić je PODVODNA PRIČA, u kojoj nas umjetnikova mašta odvodi pod vodu, gdje osam veselih ribica uz pomoć Hobotnice, uređuje more koje je poslije oluje ostalo u neredu.

 


Uz čitanje priče, djecu je knjižničarka  animirala raznim kreativnim igrama za poticanje razmišljanja te origami radionicom na kojoj su izrađivali ribice od papira.

Koristili smo i  kamishibai formu pripovijedanja priča. Vrlo dobar alat za postizanje interakcije između slušatelja i pripovjedača. Kod Kamishibai-a, učenici nisu primorani strogo slušati priču, nego sama forma ostavlja knjižničaru mašti na volju kako uključiti i zabaviti ciljanu publiku uvođenjem u priču. Osim klasičnih pitanja „što mislite što će se slijedeće dogoditi“  koristili smo mozgalice, kvizve, puzlle, zagonetke kao izuzetno dobre načine kako ostvariti suradnički odnos s učenicima prilikom izvođenja priče.

 

  

  

  

  

  





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju