preskoči na sadržaj

Osnovna škola Siniše Glavaševića

Login
KUTAK ZA OSMAŠE

Upis u srednje škole

Kalendar
« Listopad 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Anketa
Za što najviše koristite Internet?





Carnet
Carnet
20.10.2017. 09:14
Webinar: The Sound of Music: How Music Can Save Your Mortal Learner's Soul
U ponedjeljak, 23. listopada 2017. godine od 19 do 20 sati Hrvatsko udruženje profesora engleskog jezika u suradnji s CARNetom održat će webinar pod nazivom The Sound of Music: How Music Can Save Your Mortal Learner's Soul. 

19.10.2017. 15:36
Održana 24. CENTR Marketing radionica
CARNet je 12. i 13. listopada 2017. godine bio domaćin 24. CENTR (Council of European National Top Level Domain Registries) marketing radionice na kojoj su sudjelovali predstavnici nacionalnih registara iz Europe i svijeta.

17.10.2017. 09:51
Prijavite se na radionicu „e-Škole scenariji poučavanja: ideje za suvremenu primjenu IKT-a u nastavi“
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet poziva sve zainteresirane nastavnike na prijavu i sudjelovanje na radionici pod nazivom „e-Škole scenariji poučavanja: ideje za suvremenu primjenu IKT-a u nastavi“. 

Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

MALI JEZIČNI SAVJETI

Zuji, zveči, zvoni, zvuči. Šumi, grmi, tutnji, huči - To je jezik roda moga!

NAŠ YOUTUBE KANAL

Stručni skupovi

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Međunarodni dan dječje knjige
Autor: Ružica Sabo, 7. 4. 2017.

     Ovaj se dan obilježava svake godine, 2. travnja, na rođendan Hans Christiana Andersena s ciljem poticanja i razvijanja ljubavi prema čitanju i ukazivanja na važnost dječje knjige.


     Učenici 2. a i 2. b razreda obilježili su Međunarodni dan dječje knjige u školskoj knjižnici, 3. travnja, gledanjem animiranog filma "Alisa u zemlji čuda" L. Kerol koji je za njih pripremila knjižničarka Biljana Krnjajić.

     Dva sata hrvatskog jezika započeli smo s prepričavanjem interaktivne priče koja se nalazila na QR kodu koji je trebalo skenirati. Ostali zadaci podrazumijevali su čitanje teksta, a zatim odgovaranje na pitanja i povezivanje QR kodova sa slikama. Aktivnost koja je objedinila medijsku kulturu i QR kodove bila je organizirana kao "traženje izlaza iz zečje rupe". Polje poput šahovske ploče imalo je obilježenu startnu i krajnju poziciju. U pojedinim poljima su se nalazili zadaci s QR kodovima koji su krili zagonetku čije je rješenje trebalo upisati u nedovršeni tekst.

     Ova aktivnost, pored toga što razvija dječju kreativnost i logičko mišljenje, potiče djecu da se kreću, istražuju, rješavaju probleme i uče na greškama. Pomoću QR kodova možemo motivirati nemotivirane učenike i nastavu osuvremeniti i učiniti je zanimljivijom i dinamičnijom.

UČITELJICA: Ružica Sabo

PRIPRAVNICA: Dragana Žarković





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju