preskoči na sadržaj

Osnovna škola Siniše Glavaševića

Login
KUTAK ZA OSMAŠE

Upis u srednje škole

Kalendar
« Prosinac 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Anketa
Za što najviše koristite Internet?





Carnet
Carnet
13.12.2017. 15:16
Webinar: SEN pupils in my class – There’s always one more question to be asked
U srijedu, 20. prosinca 2017. godine od 20 do 21 sat Hrvatsko udruženje profesora engleskog jezika u suradnji s CARNetom održat će webinar pod nazivom SEN pupils in my class – There’s always one more question to be asked. 

04.12.2017. 10:31
CARNet domaćin međunarodnog partnerskog sastanka projekta CRISS
U siječnju 2017. godine Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet priključila se međunarodnom projektu CRISS (Demonstration of a scalable and cost-effective cloud-based digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools) koji se provodi u okviru programa Europske unije Obzor 2020. 

01.12.2017. 09:19
NATO vježba "Cyber Coalition 2017"
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet sudjelovala je u desetoj po redu NATO vježbi zaštite NATO i nacionalnih računalnih sustava pod nazivom "Cyber Coalition 2017". 

Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka

MALI JEZIČNI SAVJETI

Zuji, zveči, zvoni, zvuči. Šumi, grmi, tutnji, huči - To je jezik roda moga!

NAŠ YOUTUBE KANAL

Stručni skupovi

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Međunarodni dan dječje knjige
Autor: Ružica Sabo, 7. 4. 2017.

     Ovaj se dan obilježava svake godine, 2. travnja, na rođendan Hans Christiana Andersena s ciljem poticanja i razvijanja ljubavi prema čitanju i ukazivanja na važnost dječje knjige.


     Učenici 2. a i 2. b razreda obilježili su Međunarodni dan dječje knjige u školskoj knjižnici, 3. travnja, gledanjem animiranog filma "Alisa u zemlji čuda" L. Kerol koji je za njih pripremila knjižničarka Biljana Krnjajić.

     Dva sata hrvatskog jezika započeli smo s prepričavanjem interaktivne priče koja se nalazila na QR kodu koji je trebalo skenirati. Ostali zadaci podrazumijevali su čitanje teksta, a zatim odgovaranje na pitanja i povezivanje QR kodova sa slikama. Aktivnost koja je objedinila medijsku kulturu i QR kodove bila je organizirana kao "traženje izlaza iz zečje rupe". Polje poput šahovske ploče imalo je obilježenu startnu i krajnju poziciju. U pojedinim poljima su se nalazili zadaci s QR kodovima koji su krili zagonetku čije je rješenje trebalo upisati u nedovršeni tekst.

     Ova aktivnost, pored toga što razvija dječju kreativnost i logičko mišljenje, potiče djecu da se kreću, istražuju, rješavaju probleme i uče na greškama. Pomoću QR kodova možemo motivirati nemotivirane učenike i nastavu osuvremeniti i učiniti je zanimljivijom i dinamičnijom.

UČITELJICA: Ružica Sabo

PRIPRAVNICA: Dragana Žarković





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju